Masáže - Martina Malá

Martina Malá
+420 604 262 898
martina@mala-masaz.cz
www.mala-masaz.cz

Spirální stabilizace páteře - Martina Malá

 

Spirální stabilizace páteře - Martina Malá

SM Systém pana MUDr. R. Smíška

 

  • protažení těla vzhůru
  • intenzivní posílení šikmých brišních svalů
  • aktivní strečink
  • rychlý nástup kontrakce stabilizačních svalových spirál
  • možnost, jak posílit břišní svaly tam, kde jiný způsob posilování je nemožný (kontraindikován = cvičení vleže při diastase přímých břišních svalů)
  • možnost léčit nemoci páteře, u kterých dosavadní léčba neobstála
  • stabilní chůze
  • věkově neomezeno

 

K čemu při cvičení dochází?

Trakční sílu (protažení těla vzhůru) vytvářejí šikmé břišní svaly a příčný sval břisní, které jsou aktivovány pohybem paže a lopatky vzad a dolů. Jedná se o přirozenou aktivaci břišních svalů. Břišní stěna se pohybuje dovnitř a změnšuje se obvod pasu, což má za následek štíhlejší pas. Při posílení středu těla a posílení břišních svalů umožňujeme zvětšit
rozsah pohyblivosti končetin. Aktivují se stabilizační svalové spirály ve vratkých pozicích, které jsou tak potřebné pro prevenci přetížení páteře (např. při zdvihání těžkého břemene dochází k ústřelům, nástupu prudké bolesti zejména v oblasti bederní pátře) a zároveň zaručují celkově větší pohyblivost.

 

Spirální stabilizace páteře - Martina Malá

Jaké jsou hlavní cíle cvičení?

Nabízím Vám způsob, jak účinně a spolehlivě posílit svaly oslabené a protáhnout svaly zkrácené. S tím souvisí změna v postoji těla a prevence bolesti zad a kloubů. Pomocníkem Vám bude pružné elastické lano a odborný dohled s výkladem terapeutky s dvouletou praxí. Cvičení probíhá ve stoje, dochází ke střídání aktivace a relaxace svalů za pomalého, avšak rozsáhlého pohybu horní nebo dolní končetiny. Samozřejmostí je výběr jednotlivých cviků, které jsou vhodné právě pro Vás. Pro dosažení efektivního výsledku a změny v držení těla je třeba vlastní vůle a chuť ke každodennímu cvičení. Ráda spojuji terapeutickou masáž s následným cvičením. Dochází tak nejdříve k uvolnění a protažení svalů zkrácených za použití speciálních mobilizačních technik. Následně proběhne doprotažení a mobilizace za pomoci vlastního cvičení.

 

Pro koho je cvičení vhodné?

  • pro lidi se sedavým zaměstnáním
  • pro aktivní i příležitostné sportovce
  • pro lidi s bolestmi zad, hlavy a kloubů
  • pro lidi hledající řešení, jak se zbavit skoliózy páteře
  • pro všechny, kteří mají chuť změnit dosavadní postoj k životu